Пређи на главни садржај

Ekspres pizza


Potrebno je:
-1/3 kvasca
-600 ml mlake vode
-2 kašike šećera
-500 gr brašna
-4 kašičice soli
-2 kašike ulja
-fil po želji: kečap, šunka, kačkavalj, jaja, origano...

Kvasac rastopiti u vodi, dodati šećer i brašno pa zamutiti kašikom (kao za proju), zatim dodati so i ulje. Izručiti u pleh (ja sam pekla u pleh dimenzije 42x43cm) obložen pek papirom i podmazan uljem, sačekati 10-15 minuta (za to vreme uključite rernu da se zagreje i poređajte fil po želji) i peći.

Коментари

Популарни постови са овог блога

Posna sarma

Potrebno je:

Posna proja

Moje dete nije htelo da jede proju, a pošto obožava perece ja sam se dosetila da je isečem u obliku perece i od tada uvek jede bez problema "kukuruznu perecu" :)  Recept sam dobila tako što sam od svekrvinih projica izbacila 4 jaja i parče sira i eto posne proje. Potrebno je:

Pesak torta

Pošto ne volim kokos u drugi deo sam stavila belu čokoladu, a u treći deo napolitanke rendane. Potrebno je: