Пређи на главни садржај

Punjene tikvice zapečene u rerni


Potrebno je:
-300 gr mlevenog mesa
-1 manja glavica crnog luka
-2 jaja
-1 čaša kisele pavlake
-1 kašičica soli
-4 manje tikvice
-3 kašike ulja
-50 ml vode

Tikvice oguliti pa preseći na 4 dela i izvaditi seme, sa obe strane svakog parčeta tikvice ostaviti ivicu, ne vaditi do kraja. Pouljiti tepsiju i poslagati tikvice. Pomešati mleveno meso i izblendiran luk (ili izrendan) sa jednim jajetom i posoliti pa sa ovom smesom napuniti izdubljene delove. Umutiti jaje sa pavlakom (ako kojim slučajem nemate pavlaku za jednu čašu možete sipati pola jogurta) pa preliti preko napunjenih tikvica.  Naliti vodu i peći na 200 stepeni oko sat vremena. Punjene tikvice poslužiti tople.

Коментари

Популарни постови са овог блога

Posna sarma

Potrebno je:

Posna proja

Moje dete nije htelo da jede proju, a pošto obožava perece ja sam se dosetila da je isečem u obliku perece i od tada uvek jede bez problema "kukuruznu perecu" :)  Recept sam dobila tako što sam od svekrvinih projica izbacila 4 jaja i parče sira i eto posne proje. Potrebno je:

Pesak torta

Pošto ne volim kokos u drugi deo sam stavila belu čokoladu, a u treći deo napolitanke rendane. Potrebno je: