Пређи на главни садржај

Nutella sladoled


Potrebno je:
-250 ml mleka
-100 ml slatke pavlake
-200 gr nutelle

Sve sastojke sipati u odgovarajuću posudu i kratko izmiksati da se smesa izjednači, pa staviti u zamrzivač na hlađenje.
Ako želite da ugodite deci smesu sipati u manje plastične ili kartonske čaše, staviti u zamrzivač na hlađenje, nakon 90 minuta u svaki sladoled staviti plastični ili drveni štapić i vratiti u zamrzivač (kada želite da izvadite sladoled na par sekundi ga stavite pod mlaz vruće vode sa česme ili pocepajte čašice).

Коментари

Популарни постови са овог блога

Posna sarma

Potrebno je:

Posna proja

Moje dete nije htelo da jede proju, a pošto obožava perece ja sam se dosetila da je isečem u obliku perece i od tada uvek jede bez problema "kukuruznu perecu" :)  Recept sam dobila tako što sam od svekrvinih projica izbacila 4 jaja i parče sira i eto posne proje. Potrebno je:

Pesak torta

Pošto ne volim kokos u drugi deo sam stavila belu čokoladu, a u treći deo napolitanke rendane. Potrebno je: