Пређи на главни садржај

Nemasni uštipci

Nisu uopšte masni!


Potrebno je:
-1 jaje
-1/2 čaše jogurta (ili domaćeg Kiselog mleka ili kisele pavlake)
-1 čaša tople vode
-1 kesica praška za pecivo
-malo soli
-brašno po potrebni

Zamesiti testo od svih sastojaka, dodati brašno tako da testo bude mekano kao za kore za pitu ili za pizzu. Razviti oklagijom na debljinu prsta, iseći na pravougaonike i pržiti na vrućem ulju. Za vreme prženja narastu, a unutra ostane prazan prostor u koji možete staviti po želji džem, sir...

Коментари

Популарни постови са овог блога

Posna sarma

Potrebno je:

Posna proja

Moje dete nije htelo da jede proju, a pošto obožava perece ja sam se dosetila da je isečem u obliku perece i od tada uvek jede bez problema "kukuruznu perecu" :)  Recept sam dobila tako što sam od svekrvinih projica izbacila 4 jaja i parče sira i eto posne proje. Potrebno je:

Pesak torta

Pošto ne volim kokos u drugi deo sam stavila belu čokoladu, a u treći deo napolitanke rendane. Potrebno je: