Пређи на главни садржај

Koktel pecivo sa sirom

Nepečene štanglice i pogačice možete zamrznuti i kada vam zatrebaju odmah staviti da se peku bez prethodnog odmrzavanja.


Potrebno je:
-250 gr brašna
-250 gr margarina
-250 gr sira
-1 ravna kašičica soli
-1 ravna kašičica praška za pecivo
-1 jaje za premazivanje
-za posipanje po želji: susam, kim, mak..

Pomešajte brašno, so i prašak za pecivo, pa dodajte margarin i sir i zamesite glatko testo. Oblikujte kao loptu i ostavite najmanje 2 sata u frižideru, a može i preko cele noći. Zatim razvijte koru debljine 0,5 cm. U pleh staviti pek papir i modlicama vadite male štanglice, pogačice... Premažite umućenim jajetom i pospite po želji: susamom, kimom, makom... Pecite u rethodno zagrejanoj rerni na 220 stepeni oko 13 minuta. 

Коментари

Популарни постови са овог блога

Posna sarma

Potrebno je:

Posna proja

Moje dete nije htelo da jede proju, a pošto obožava perece ja sam se dosetila da je isečem u obliku perece i od tada uvek jede bez problema "kukuruznu perecu" :)  Recept sam dobila tako što sam od svekrvinih projica izbacila 4 jaja i parče sira i eto posne proje. Potrebno je:

Pesak torta

Pošto ne volim kokos u drugi deo sam stavila belu čokoladu, a u treći deo napolitanke rendane. Potrebno je: