Пређи на главни садржај

Posna torta sa jabukama


Potrebno je:
-500 gr očišćenih jabuka
-6 dl vode
-1 kašičica cimeta
-1 kesica vanilin šećera
-80 gr šećera
-40 gr pudinga od vanile
-250 gr posnog keksa (24 komada)
-50 gr crne čokolade za kuvanje

Jabuke iseckati na kockice, staviti u šerpu i sipati 6 dl vode. Kada provre, sipati cimet, vanilin šećer i kristal šećer. Kuvati oko pet minuta, tj. dok jabuke ne omekšaju. Ocediti sok od jabuka i od te količine odvojiti 1,5 dl soka koji će služiti za umakanje keksa. Jabuke izgnječiti viljuškom. Ostatak soka od jabuka vratiti na ringlu i ukuvati puding (puding prethodno razmutiti sa pet kašika vode). Puding kuvati oko pet minuta. U izgnječene jabuke staviti skuvani puding i izmešati. Mlak fil podeliti na tri dela. Poželjno je da tortu filujete u posudi koja odgovara dimenzijama keksa kako fil ne bi cureo sa strane dok se ne stegne. Poređati 8 komada keksa i sipati trećinu fila. Postupak ponavljati dok se ne utroše fil i keks, poslednji red keksa završavate filom. Ostaviti da se torta dobro ohladi, pa premazati glazurom od čokolade (rastopiti 50 gr čokolade sa 1 kašikom ulja).

Коментари

Популарни постови са овог блога

Posna sarma

Potrebno je:

Posna proja

Moje dete nije htelo da jede proju, a pošto obožava perece ja sam se dosetila da je isečem u obliku perece i od tada uvek jede bez problema "kukuruznu perecu" :)  Recept sam dobila tako što sam od svekrvinih projica izbacila 4 jaja i parče sira i eto posne proje. Potrebno je:

Pesak torta

Pošto ne volim kokos u drugi deo sam stavila belu čokoladu, a u treći deo napolitanke rendane. Potrebno je: