Пређи на главни садржај

Posni slatki uštipci

Uvek mi treba nešto brzo za doručak. Kada želim da me doručak "dočeka" u kuhinji, a recept zahteva dužu pripremu onda doručak mora biti isplaniran i spremljen uveče ili da se od rane zore krene u akciju. Ovo je recept za brzinski doručak ili desert. Služiti po želji uz džem ili ih uvaljati u kristal šećer, a ukusni su i bez dodataka.


Potrebno je:
-150 gr griza
-100 gr šećera
-korica limuna i narandže (ne mora)
-1 prašak za pecivo
-250 gr brašna
-ulje za prženje

Griz skuvati u 250 ml vode, pa ostaviti da se malo prohladi. Šećer ušpinovati sa 100 ml vode (oko 5 minuta) i dodati u griz. Smesu dobro promešati, zatim dodati izrendanu koricu limuna i narandže (pravila sam i bez toga i super je) i prašak za pecivo. Brašno dodavati postepeno. Sve dobro izmešati. Ulje staviti da se zagreje. Ruke pobrašnjati i oblikovati kuglice. Pržiti ih par minuta sa obe strane dok ne porumene. Kad ispečete prvu turu smanjite temperaturu šporeta, tako da ostatak ne bi izgoreo jer se ulje previše ugreje. 

Коментари

Популарни постови са овог блога

Posna sarma

Potrebno je:

Posna proja

Moje dete nije htelo da jede proju, a pošto obožava perece ja sam se dosetila da je isečem u obliku perece i od tada uvek jede bez problema "kukuruznu perecu" :)  Recept sam dobila tako što sam od svekrvinih projica izbacila 4 jaja i parče sira i eto posne proje. Potrebno je:

Pesak torta

Pošto ne volim kokos u drugi deo sam stavila belu čokoladu, a u treći deo napolitanke rendane. Potrebno je: