Пређи на главни садржај

Riblje pljeskavice


Potrebno je:
-1 kg ribe
-2 veća krompira
-1 kašičica peršuna
-1 veća glavica crnog luka
-2 čena belog luka
-1 kašičia soli
-biber
-aleva paprika
-brašno
-ulje

Oljušten krompir kuvati u vodi. Kada krompir omekša dodati očišćenu ribu i dalje kuvati dok riba ne omekša. Ocediti vodu, meso odvojiti od kostiju, pa ga zajedno sa krompirom samleti na mašini za meso. Ukoliko imate pečenu ribu meso odvojite od kostiju i dodajte skuvanom i oceđenom od vode krompiru, pa zajedno samleti na mašini za meso. Dodati sitno iseckan crni i beli luk, so (po ukusu), biber i alevu papirku. Dobro izmešati, oblikovati pljeskavice, uvaljati ih u brašno i pržiti ih na vrelom ulju da porumene sa obe strane.

Коментари

Популарни постови са овог блога

Posna sarma

Potrebno je:

Posna proja

Moje dete nije htelo da jede proju, a pošto obožava perece ja sam se dosetila da je isečem u obliku perece i od tada uvek jede bez problema "kukuruznu perecu" :)  Recept sam dobila tako što sam od svekrvinih projica izbacila 4 jaja i parče sira i eto posne proje. Potrebno je:

Pesak torta

Pošto ne volim kokos u drugi deo sam stavila belu čokoladu, a u treći deo napolitanke rendane. Potrebno je: