Пређи на главни садржај

Prebranac (video)


Potrebno je:
-500 gr pasulja
-2 glavice crnog luka
-4 čena belog luka
-1 šargarepa
-2 lista lorbera
-2 dl ulja
-1 kašika brašna
-1 kašika slatke crvene paprike
-2 kašičice soli
-1/3 kašičice bibera

Pasulj potopite preko noći da nabubri. Zatim ga operite, nalijte hladnom vodom i kuvajte dok ne proključa. Ocedite ga, nalijte drugom vodom da ogrezne, dodajte iseckani crni luk, beli luk, šargarepu, list lovora i kuvajte. Kad voda uvri nalijte još vode da ogrezne i tako dok vam se pasulj ne skuva tj. dok ne omekša. Rernu zagrejte na 250 stepeni. U drugoj posudi napravite zapršku: zagrejte ulje, dodajte brašno, malo ga upržiti pa skloniti sa vatre i dodajte slatku crvenu papriku. U posudu za pečenje zapršku pomešajte sa pasuljem oceđenim od vode (vrlo malo staviti vode u kojoj se kuvao pasulj), pa ga posolite i pobiberite. Ubacite u zagrejanu rernu i zapecite pola sata uz povremeno mešanje. Prebranac služite sa salatom od kiselog kupusa, pečene paprike sa belim lukom, ajvarom (recept za Ajvar od barene paprike)...



Коментари

Популарни постови са овог блога

Posna sarma

Potrebno je:

Posna proja

Moje dete nije htelo da jede proju, a pošto obožava perece ja sam se dosetila da je isečem u obliku perece i od tada uvek jede bez problema "kukuruznu perecu" :)  Recept sam dobila tako što sam od svekrvinih projica izbacila 4 jaja i parče sira i eto posne proje. Potrebno je:

Pesak torta

Pošto ne volim kokos u drugi deo sam stavila belu čokoladu, a u treći deo napolitanke rendane. Potrebno je: