Пређи на главни садржај

Pekarske kifle

Kifle ko prave pekarske, a još i posne, mada ima neko ko voli i da ih umače u jogurt :)


Potrebno je:
-100 ml mlake vode
-600 ml mineralne vode
-1 kvasac (40gr)
-1 kašika šećera
-1 kašika soli
-200 ml ulja
-1500 gr brašna
-3 kašike ulja
-100 gr margarina

U 100 ml mlake vode promešajte kvasac sa kašikom šećera i kašikom brašna i ostavite da nadođe. Kad nadođe kvasac dodajte mineralnu vodu (zagrejati da bude mlaka), so, ulje i postepeno mešajući dodajte brašno (1400 gr) da zamesite glatko testo. Prekriti krpom i ostaviti ga da nadođe.
Kidajte loptice veličine breskve, razoklagijajte četvrtasto (za razvijanje koristite ostatak brašna), zasecite nožem i premažite malo margarinom. Ređajte u pouljan pleh. Premažite ih uljem i ostavite da nadođu. Pecite u zagrejanoj rerni na 180 stepeni dok porumene oko 20 minuta. Odmah ih premažite s malo ulja da imaju lepi sjaj.




Коментари

Популарни постови са овог блога

Posna sarma

Potrebno je:

Posna proja

Moje dete nije htelo da jede proju, a pošto obožava perece ja sam se dosetila da je isečem u obliku perece i od tada uvek jede bez problema "kukuruznu perecu" :)  Recept sam dobila tako što sam od svekrvinih projica izbacila 4 jaja i parče sira i eto posne proje. Potrebno je:

Pesak torta

Pošto ne volim kokos u drugi deo sam stavila belu čokoladu, a u treći deo napolitanke rendane. Potrebno je: