Пређи на главни садржај

Pečeni svinjski but omotan slaninom

Slanina kojom omotate svinjski but doprineće sočnosti mesa. Meso pecite zajedno sa povrćem, koje kasnije možete ispasirati i preliti po mesu.


Potrebno je:
-svinjski but oko 1kg
-so
-aleva paprika
-beli luk
-peršun
-slanina
-mast
-1 glavica luka
-šargarepa
-so
-voda

Svinjski but premažite solju, paprikom i belim lukom sitno seckanim ili u prahu i pospite peršunom. Zamotajte u što tanje narezane šnite slanine, pričvrstite čačkalicom ili ceo komad mesa zajedno sa slaninom učvrstite kuhinjskim konopcem i stavite u posudu za pečenje. Po posudi rasporedite svinjsku mast, glavicu luka i šargarepu narezanu na prutiće. Zalijte vodom toliko da ogrezne povrće i pecite oko sat-dva na 200 stepeni. Vrući but pustite da malo odstoji pa narežite na šnite i preliti umakom. Za umak povrće ispasirati (šargarepu i crni luk) i sjediniti sa masnoćom od pečenja.




Poslužiti uz krompiriće iz rerne


Коментари

Популарни постови са овог блога

Posna sarma

Potrebno je:

Posna proja

Moje dete nije htelo da jede proju, a pošto obožava perece ja sam se dosetila da je isečem u obliku perece i od tada uvek jede bez problema "kukuruznu perecu" :)  Recept sam dobila tako što sam od svekrvinih projica izbacila 4 jaja i parče sira i eto posne proje. Potrebno je:

Pesak torta

Pošto ne volim kokos u drugi deo sam stavila belu čokoladu, a u treći deo napolitanke rendane. Potrebno je: