Пређи на главни садржај

Pasulj sa kuvanim paradajzom


Potrebno je:
-500 gr pasulja
-250 gr crnog luka
-2 lista lovora
-1 suva ili sveža paprika
-2 dl kuvanog paradajza kupovnog ili pola mere sosa od paradajza
-4 češnja belog luka
-so
-brašno (ne mora)

Uveče potopiti pasulj u vodu da prenoći. Sutradan ga ocediti, naliti drugom vodom i staviti da provri. Ponovo ga ocediti, naliti vodom i dodati iseckani crni luk, iseckanu papriku, listove lovora i kuvati uz dolivanje vode dok se pasulj ne raskuva. Kada je pasulj kuvan, dodati kuvani paradajz kupovni ili domaći spremljen po receptu za sos od paradajza i iseckane češnjeve belog luka. Posoliti po ukusu (ja sam utrošila 1 kašičicu soli), a gustinu doterati po želji sa malo brašna razmućenog u hladnoj vodi (ja brašno nisam koristila jer mi je malo čorbasto odgovaralo).


Коментари

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Posna sarma

Potrebno je:

Posna proja

Moje dete nije htelo da jede proju, a pošto obožava perece ja sam se dosetila da je isečem u obliku perece i od tada uvek jede bez problema "kukuruznu perecu" :)  Recept sam dobila tako što sam od svekrvinih projica izbacila 4 jaja i parče sira i eto posne proje. Potrebno je:

Pesak torta

Pošto ne volim kokos u drugi deo sam stavila belu čokoladu, a u treći deo napolitanke rendane. Potrebno je: