Пређи на главни садржај

Margarete



Potrebno je:
-1 kocka kvasca (40gr)
-700 ml mleka
-1 kg brašna
-2 šoljice ulja
-3 kašičice soli
-1 prašak za pecivo
-2 vanilin šećera
-200 gr feta sira
-2 jaja
-suusam po želji
-50 gr margarina (ulje ili pek papir)

U 2 dl mlakog mleka razmutiti kvasac i ostaviti da nadođe. Posebno sjediniti polovinu brašna, ulje, so, vanilin šećer i prašak za pecivo. Dodati nadošao kvasac, preostalih 5 dl mleka i ostatak brašna, pa zamesiti testo. Ostaviti testo da naraste. Naraslo testo razviti na debljinu prsta i većom modlom vaditi pogačice (ispalo mi je 26 pogačica za dva pleha). Pogačice poređati u pleh podmazan debljim slojem margarina (ili staviti pek papir). U sredini svake pogačie napraviti udubljenje pomoću čaše za rakiju.
Napraviti fil: Umutiti belanca, pa sjediniti sa fetom. Filovati svaku pogačicu, premazati žumancima, posuti susamom (ne mora) i peći u zagrejanoj rerni na 200 stepeni dok ne porumene.



Коментари

Популарни постови са овог блога

Posna sarma

Potrebno je:

Posna proja

Moje dete nije htelo da jede proju, a pošto obožava perece ja sam se dosetila da je isečem u obliku perece i od tada uvek jede bez problema "kukuruznu perecu" :)  Recept sam dobila tako što sam od svekrvinih projica izbacila 4 jaja i parče sira i eto posne proje. Potrebno je:

Pesak torta

Pošto ne volim kokos u drugi deo sam stavila belu čokoladu, a u treći deo napolitanke rendane. Potrebno je: