Пређи на главни садржај

Mafini sa čvarcima


Potrebno je:
-80 gr kiselog mleka
-2 žumanceta
-1 i po kašičica soli
-100 ml mleka
-100 ml jogurta
-100 ml mineralne vode
-50 ml ulja
-300 gr brašna
-1 prašak za pecivo
-240 gr mlevenih čvaraka
-2 belanceta


Kiselo mleko, žumanca i so mikserom umutiti. Dodati mleko, jogurt, mineralnu vodu i ulje. Dodati brašno prethodno sjedinjeno sa praškom za pecivo. Sve mikserom umutiti. Na kraju staviti čvarke i umućena belanca i varjačom lagano promešati. Sipati u pleh za mafine i peći u zagrejanoj rerni na 200 stepeni oko 20 minuta.


Коментари

Популарни постови са овог блога

Posna sarma

Potrebno je:

Posna proja

Moje dete nije htelo da jede proju, a pošto obožava perece ja sam se dosetila da je isečem u obliku perece i od tada uvek jede bez problema "kukuruznu perecu" :)  Recept sam dobila tako što sam od svekrvinih projica izbacila 4 jaja i parče sira i eto posne proje. Potrebno je:

Pesak torta

Pošto ne volim kokos u drugi deo sam stavila belu čokoladu, a u treći deo napolitanke rendane. Potrebno je: