Пређи на главни садржај

Karamel kolač sa jabukama


Potrebno je:
-21 komad keksa Zlatni pek
-500 gr jabuka
-250 gr šećera
-50 ml vode
-50 gr margarina
-malo mlevenih oraha

Jabuke oljuštiti i izrendati. Dodati im 1 kašiku šećera i dinstati dok tečnost koje su jabuke pustile ne ispari. Skloniti na stranu da se ohladi.


Keks složiti u pravougaonu posudu, zatim sipati polovinu prženih jabuka, pa staviti drugi red keksa i drugu polovinu jabuka i završiti trećim redom keksa. Ostaviti najbolje preko noći u frižider.


Ostatak šećera istopiti kao za karamel, ali pazite da ne zagori i ne pređe zladnu boju, zatim sipati 50 ml vode i kuvati dok se karamel ne istopi. Pri kraju dodati margarin i kuvati još 5 minuta.
Kolač izvaditi iz frižidera, iseći na kocke i svaku kocku posebno preliti karamelom, pa posuti mlevenim orasima.


Kolač ohladiti pre služenja.



Коментари

Популарни постови са овог блога

Posna sarma

Potrebno je:

Posna proja

Moje dete nije htelo da jede proju, a pošto obožava perece ja sam se dosetila da je isečem u obliku perece i od tada uvek jede bez problema "kukuruznu perecu" :)  Recept sam dobila tako što sam od svekrvinih projica izbacila 4 jaja i parče sira i eto posne proje. Potrebno je:

Pesak torta

Pošto ne volim kokos u drugi deo sam stavila belu čokoladu, a u treći deo napolitanke rendane. Potrebno je: