Пређи на главни садржај

Testo za pizzu

Ako želite "onaj pravi ukus iz picerije" u kućnim uslovima i iz kućne rerne - zaboravite na sve one recepte za testo sa jogurtom i mlekom. Zaboravite i na pleh jer vam uopšte ne treba.


Potrebno je:
(za dve pizze)
-20 gr svežeg kvasca
-250 ml vode
-1/2 kašičice soli
-2 kašike maslinovog ulja (može i suncokretovo)
-500 gr brašna


Zamutite kvasac, vodu, so i ulje. Kad se kvasac rastopi u ovu tečnost umešajte brašno, dodajte malo po malo a pred kraj zamesite i rukama dok testo ne prestane da se lepi. Sada ostavite testo da stoji 1.5 sat u pokrivenoj posudi. Nakon što je odstajalo i naraslo, testo pritisnite rukama da igubi onu "pufnastu formu". Nikako nemojte da ga premesite! Testo se samo uvalja u brašno i razvlači rukama (a ne oklagijom) na papir za pečenje. Nafilujte po želji i ostavite nafilovano da stoji još oko sat vremena ako je toplo ili oko 1.5 sat ako je hladno. Uključite rernu na maksimum a to je obično 250 stepeni. Pizzu ne ubacujete dok rerna nije perfektno zagrejana. Samo prevucite pizzu koja je na papiru za pečenje na rešetku rerne i pecite. Pizza se peče 7-8 minuta.



Коментари

Популарни постови са овог блога

Posna sarma

Potrebno je:

Posna proja

Moje dete nije htelo da jede proju, a pošto obožava perece ja sam se dosetila da je isečem u obliku perece i od tada uvek jede bez problema "kukuruznu perecu" :)  Recept sam dobila tako što sam od svekrvinih projica izbacila 4 jaja i parče sira i eto posne proje. Potrebno je:

Pesak torta

Pošto ne volim kokos u drugi deo sam stavila belu čokoladu, a u treći deo napolitanke rendane. Potrebno je: