Пређи на главни садржај

Pita sa jabukama pečena


Potrebno je:
-250 gr kora za pite
-100 gr prezli
-100 gr šećera
-3/4 kašičice ekstrata od vanile (može i vanilin šećer)
-1/4 kašičice cimeta u prahu
-50 ml ulja
-300 gr izrendanih jabuka
-30 ml kisele vode + 10 ml ulja (za premazivanje kora)
-20 ml kisele vode
-prah šećer

Promešati prezle, šećer, ekstrat od vanile (ili vanilin šećer) i cimet. U smesu sipati ulje (50 ml) i dobro izmešati da se dobije fina, rastresita smesa. Oljuštiti i izrendati jabuke. Sjediniti 10 ml ulja i 80 ml kisele vode za premaz. Kore slagati tako da šira strana bude donja ivica. Prvu koru potpuno premazati kiselom vodom i uljem i na to naneti prezle (oko 4 kašike) po čitavoj površini. Drugu koru potpuno premazati (kao i prvu), pa do polovine kore naneti prezle i ravnomerno posuti izrendane jabuke. Presaviti bočne ivie ka unutra (za 1 cm) i zarolati koru počevši od sebe. Kore rolati što uže, kako bi bile dobro popunjene filom i zadržale na volumenu. Postupak ponavljati dok ima materijala. Od navedenih mera dobije se 3 rolne. U podmazan pleh ređati rolne, pa premazati sa kiselom vodom (20 ml) i peći u zagrejanoj rerni na 180 stepeni dok ne porumeni (oko 20 minuta). Vrlo malo otvoriti vrata pećnie i ostaviti da se pita prohladi 10-ak minuta. Hladnu pitu seći i posuti prah šećerom.


Recept je isproban sa bloga Coolinarija. Za njega sam saznala preko blogerske igre FBI rukavice. Kuvarici Nale su svi  recepti što sam isprobala ukusni i dobro objašnjeni, tako da njenom blogu može da se veruje da su recepti provereno dobri.
Umesto kisele vode sam koristila običnu i umesto ekstrata od vanile vanilin šećer.

Коментари

Популарни постови са овог блога

Posna sarma

Potrebno je:

Posna proja

Moje dete nije htelo da jede proju, a pošto obožava perece ja sam se dosetila da je isečem u obliku perece i od tada uvek jede bez problema "kukuruznu perecu" :)  Recept sam dobila tako što sam od svekrvinih projica izbacila 4 jaja i parče sira i eto posne proje. Potrebno je:

Pesak torta

Pošto ne volim kokos u drugi deo sam stavila belu čokoladu, a u treći deo napolitanke rendane. Potrebno je: