Пређи на главни садржај

Štanglice sa belom čokoladom


Potrebno je:
Tamni deo:
-250 gr mlevenog keksa
-125 gr margarina
-100 gr šećera
-150 ml vode
-100 gr mlevenih oraha
Srednji deo:
-Glazura od čokolade
Beli deo:
-125 gr margarina
-150 gr šećera
-50 ml vode
-1,5 kašika gustina
-150 gr sojinog mleka u prahu
Glazura:
-čokoladne mrvice

Tamni deo: Prokuvajte vodu i šećer (oko 4 minuta), dodajte margarin i kada se istopi dodajte keks i orahe. Sjedinite i izručite u četvrtasti kalup ili pleh.
Srednji deo: Preko prve smese ravnomerno preliti Glazuru od čokolade. Ostaviti da se čokolada stegne, a za to vreme pripremiti svetli deo.
Svetli deo: Prokuvajte vodu i šećer (kuvati ko za slatko), dodajte margarin a zatim mleko u prahu i gustin. Mešajte mikserom dok se ne razbiju grudvice. Izručite preko srednjeg dela.
Glazura: Posuti čokoladnim mrvicama (ili pola mere Glazure od čokolade poprskajte preko svetlog dela).
Ostavite u frižider da se stegne: Secite štanglice.

Коментари

Популарни постови са овог блога

Posna sarma

Potrebno je:

Posna proja

Moje dete nije htelo da jede proju, a pošto obožava perece ja sam se dosetila da je isečem u obliku perece i od tada uvek jede bez problema "kukuruznu perecu" :)  Recept sam dobila tako što sam od svekrvinih projica izbacila 4 jaja i parče sira i eto posne proje. Potrebno je:

Pesak torta

Pošto ne volim kokos u drugi deo sam stavila belu čokoladu, a u treći deo napolitanke rendane. Potrebno je: