Пређи на главни садржај

Slani rolat


Potrebno je:
-250 ml mleka
-70 gr margarina
-malo soli
-70 gr brašna
-4 jaja
-300 gr sira
-200 ml jogurta
-200 gr šunke
-2 kisela krastavčića

Mleko sa margarinom i malo soli staviti da provri. U to dodati brašno i izmešati da ne bude grudvica, Kad se to ohladi dodati 4 jaja jedno po jedno izmiksati. U pleh staviti na pek papir i peći u zagrejanoj rerni na 200 stepeni 15 minuta. Za fil umutiti sira i jogurt i premazati koru. Preko toga narendati šunku i kisele krastavčiće i uviti u rolat.
Testo možete istiskivati na pek papir kao za princes krofne pa ih po pečenju puniti filom u koji ste dodali narendanu šunku i kisele krastavčiće, tako ćete dobiti slane princes krofne.

Коментари

Популарни постови са овог блога

Posna sarma

Potrebno je:

Posna proja

Moje dete nije htelo da jede proju, a pošto obožava perece ja sam se dosetila da je isečem u obliku perece i od tada uvek jede bez problema "kukuruznu perecu" :)  Recept sam dobila tako što sam od svekrvinih projica izbacila 4 jaja i parče sira i eto posne proje. Potrebno je:

Pesak torta

Pošto ne volim kokos u drugi deo sam stavila belu čokoladu, a u treći deo napolitanke rendane. Potrebno je: