Пређи на главни садржај

Sladoled torta

Ovu tortu je meni moja majka pravila kada sam bila mala e sada sam rešila ja mome detetu da napravim, još danas da stavim šlag i biće gotova.


Potrebno je:
-15 jaja
-30 kašika šećera
-12 kašika brašna
-200 gr margarina ili putera
-150 gr prah šećera
-300 ml mleka
-2 vanilin šećera
-šlag

Ispeći 3 kore od po 5 belanaca, 5 kašika šećera i 4 kašike brašna. Peći u zagrejanoj rerni na 200 stepeni oko 8 minuta. Iseći ih na pola tako da dobijete 6 kora. Za fil umutiti 15 žumanaca sa 15 kašika šećera i skuvti na pari. Gotovo je kada prođete kroz fil varjačom ostaje trag. Fil ostaviti da se ohladi. Kada se ohladi umutiti margarin sa prah šećerom i spojiti. Pre filovanja kore natopiti sa mlekom zamirisano vanilin šećerom. Fil podeliti na 6 dela i filovati kore. Na kraju staviti šlag.


Коментари

Популарни постови са овог блога

Posna sarma

Potrebno je:

Posna proja

Moje dete nije htelo da jede proju, a pošto obožava perece ja sam se dosetila da je isečem u obliku perece i od tada uvek jede bez problema "kukuruznu perecu" :)  Recept sam dobila tako što sam od svekrvinih projica izbacila 4 jaja i parče sira i eto posne proje. Potrebno je:

Pesak torta

Pošto ne volim kokos u drugi deo sam stavila belu čokoladu, a u treći deo napolitanke rendane. Potrebno je: