Пређи на главни садржај

Pržena paprika sa jajima


Potrebno je:
-6 paprika
-3 jaja
-2 kašike masti ili ulja

U tiganj staviti mast ili ulje, a zatim i papriku. Pržiti na srednjoj temperaturi da omekša sa svih strana, voditi računa da vatra nije jaka da ne bi paprike izgorele. Kad je paprika gotova (ukoliko koristite zaleđenu papriku trebaće malo više vremena dok voda uvri, oko 30 minuta) preliti umućenim jajima i poklopiti. Nakon par minuta otklopiti, posoliti i promešati.

Omiljeni doručak mog muža - sa slaninicom :)



Коментари

Популарни постови са овог блога

Posna sarma

Potrebno je:

Posna proja

Moje dete nije htelo da jede proju, a pošto obožava perece ja sam se dosetila da je isečem u obliku perece i od tada uvek jede bez problema "kukuruznu perecu" :)  Recept sam dobila tako što sam od svekrvinih projica izbacila 4 jaja i parče sira i eto posne proje. Potrebno je:

Pesak torta

Pošto ne volim kokos u drugi deo sam stavila belu čokoladu, a u treći deo napolitanke rendane. Potrebno je: