Пређи на главни садржај

Posna sarma


Potrebno je:
-1 glavica kiselog kupusa (20 listova)
-150 ml ulja
-150 gr crnog luka
-100 gr praziluka
-200 gr šargarepe
-200 gr pirinča
-3 kašičice aleve paprike
-1 kašičica peršuna
-1 kašičica soli
-1/3 kašičece mlevenog bibera
-15-50 gr mlevenih oraha (ne mora)
-malo bibera u zrnu
-3 lista lovora

Na ulju izdinstati sitno seckan crni luk, praziluk i šargarepu. Kad je gotovo dodati opran pirinač da se zacakli na ulju. Posoliti, pobiberiti i staviti peršun i 1 kašičicu aleve paprike u fil. Dodati i mlevene orahe ako želite (ja probala i oduševila se sa tim dodatkom). Sve dobro izmešati. U posudu u kojoj će se kuvati sarma na dno sipati ulje i 1 kašičicu aleve paprike. Dno obložiti sitno iseckanim korenom kupusa i oštećenim listovima. Zatim uzimati očišćene listove kiselog kupusa, na svaki staviti po kašiku fila i uvijati sarme. Ukoliko su vam listovi kupusa mnogo veliki presecite ih na pola. Kad poređate sarme odozgore stavite lovorov list, posuti sa malo bibera u zrnu i sa 1 kašičicom aleve paprike. Sve prekriti listovima kupusa. Naliti hladnu vodu. poklopiti i na tihoj vatri kuvati bar 3 sata. U toku kuvanja proveravati da li je potrebno doliti vode.



Sa dodatkom - mlevenim orahom:


Poslužiti uz Posnu proju


Коментари

Популарни постови са овог блога

Posna proja

Moje dete nije htelo da jede proju, a pošto obožava perece ja sam se dosetila da je isečem u obliku perece i od tada uvek jede bez problema "kukuruznu perecu" :)  Recept sam dobila tako što sam od svekrvinih projica izbacila 4 jaja i parče sira i eto posne proje. Potrebno je:

Pesak torta

Pošto ne volim kokos u drugi deo sam stavila belu čokoladu, a u treći deo napolitanke rendane. Potrebno je: