Пређи на главни садржај

Pileći paprikaš

Jednom sam isprobala ovaj recept, tad mi je muž rekao: "Nikad ti bolji nije ispao paprikaš" i sad stalno ovako spremam.


Potrebno je:
-1 glavica crnog luka
-oko 1 kg piletine
-3 šargarepe
-2 crvene paprike (ili dve kašike ajvara)
-1 kašičica aleve paprike
-1 čen belog luka
-krompira po želji
-300 gr paradajz pelata ili pirea (ili domaćeg Kečapa)
-1 kašičica soli
-malo bibera
-1 kašičica peršuna

Sitno iseckati crni luk, propržiti ga na malo ulja i dodati piletinu isečenu na komade. Peći tako oko 15 minuta a zatim dodati kolutove šargarepe, promešati, dodati seckanu papriku ili ajvar (recept za Ajvar od barene paprike, Ajvar od pečene paprike), kašičicu aleve paprike, čašu vode i dinstati još oko 10 minuta. Dodati iseckan beli luk, krompir isečen na kockice, sipati domaći Kečap (ili paradajz pelat ili pire) i naliti vodom da svi sastojci budu u vodi ali da je ne bude previše. Kuvati na srednjoj vatri dok meso i krompir ne omekšaju (oko 1h). Kada je kuvano posoliti, pobiberiti i staviti peršun. Ko želi gušće razmutiti brašno u malo ulja (nije potrebno da se greje ulje) i sipati u paprikaš uz mešanje, pa pustiti još malo da prokrčka. Količina brašna zavisi koliko ste sipali vode i koju gustinu paprikaša želite. Poslužiti ili sa celim komadima mesa ili izvadite meso, odvojiti od kožice i i kostiju, sitno iseckati i vratiti u paprikaš.



Коментари

Популарни постови са овог блога

Posna sarma

Potrebno je:

Posna proja

Moje dete nije htelo da jede proju, a pošto obožava perece ja sam se dosetila da je isečem u obliku perece i od tada uvek jede bez problema "kukuruznu perecu" :)  Recept sam dobila tako što sam od svekrvinih projica izbacila 4 jaja i parče sira i eto posne proje. Potrebno je:

Pesak torta

Pošto ne volim kokos u drugi deo sam stavila belu čokoladu, a u treći deo napolitanke rendane. Potrebno je: