Пређи на главни садржај

Nesquik torta

Ovu tortu sam pravila za komšinicinu svadbu ;)


Potrebno je:
Za tri kore:
-15 belanaca
-15 kašika šećera
-3 kesice pudinga od čokolade
Za fil:
-15 žumanaca
-10 kašika šećera
-10 kašika brašna
-1 l mleka
-375 gr margarina
-400 gr nesquika
-300 gr belog krem šlaga
-300 ml mleka

Umutiti 5 belanaca i 5 kašika šećera u čvrst sneg i lagano dodati 1 kesicu pudinga od čokolade. Ispeći tako 3 kore oko 15 minuta na 180 stepeni. Žumanca umutiti sa šećerom, pa dodati brašno i 200 ml  mleka. Sve to zakuvati u 800 ml mleka. U vruće umešati 200 gr nesquika, a kada se sve ohladi dodati umućen margarin, izmiksati i dodati još 200 gr nesquika. Posebno umutiti 300 gr šlaga sa 300 ml mleka.
Redosled slaganaj: kora, fil, šlag, kora, fil, šlag, kora, fil i šlag.

Коментари

Популарни постови са овог блога

Posna sarma

Potrebno je:

Posna proja

Moje dete nije htelo da jede proju, a pošto obožava perece ja sam se dosetila da je isečem u obliku perece i od tada uvek jede bez problema "kukuruznu perecu" :)  Recept sam dobila tako što sam od svekrvinih projica izbacila 4 jaja i parče sira i eto posne proje. Potrebno je:

Pesak torta

Pošto ne volim kokos u drugi deo sam stavila belu čokoladu, a u treći deo napolitanke rendane. Potrebno je: