Пређи на главни садржај

Posna medeno srce torta


Potrebno je:
-500 gr posni keks Zlatni pek
-450 gr Medenog srca
-1400 ml negaziranog soka od pomerandže (900 ml za puding i 500 ml za natapanje keksa i medenog srca)
-3 pudinga od vanile
-2 kašike gustina
-5 kašika šećera
-250 gr margarina
-125 gr šećera u prahu
-50 gr crne čokolade
-dupla mera Glazure od čokolade

U 900 ml soka od pomerandže skuvati puding pomešan sa gustinom i šećerom (puding, gustin i šećer razmutiti u polovinu soka pa uliti u drugu polovinu da se ne bih stvorile grudvice). Kad se ohladi sjediniti sa penasto umućenim margarinom i prah šećerom. 2/3 fila odvojiti i ostaviti da bude žut, a u 1/3 fila sipati 50 gr istopljene crne čokolade i izmiksati. 20 medenih srca ostaviti sa strane, a ostatak sitno iseckati u žuti fil i promešati. Ukupnu količinu keksa podeliti na četiri jednaka dela. Poređati prvi red keksa natopljen sokom. Naneti polovinu žutog fila, pa na njega poređati drugi red keksa natopljen sokom. Zatim naneti polovinu braon fila preko njega poređati medeno srce natopljeno sokom (prethodno viljuškom izbockati donju stranu). Preko srca staviti drugu polovinu braon fila. Staviti treći red keksa natopljen sokom i drugu polovinu žutog fila. Na kraju staviti četvrti red keksa i ukrasiti po želji. Ja sam prelila duplom merom Glazure od čokolade.




Коментари

Популарни постови са овог блога

Posna sarma

Potrebno je:

Posna proja

Moje dete nije htelo da jede proju, a pošto obožava perece ja sam se dosetila da je isečem u obliku perece i od tada uvek jede bez problema "kukuruznu perecu" :)  Recept sam dobila tako što sam od svekrvinih projica izbacila 4 jaja i parče sira i eto posne proje. Potrebno je:

Pesak torta

Pošto ne volim kokos u drugi deo sam stavila belu čokoladu, a u treći deo napolitanke rendane. Potrebno je: