Пређи на главни садржај

Čorbast pasulj sa slaninicom


Potrebno je:
-250 gr pasulja
-250 gr slaninice
-125 gr crnog luka
-2 čena belog luka
-50 gr šargarepe
-1/2 crvene paprike (ne mora)
-malo ulja ili masti
-2 kašike brašna (ne mora)
-2 kašičice aleve paprike
-so

Uveče potopiti pasulj u vodu da prenoći. Sutradan ga oceiti naliti drugom vodom i staviti da provri. Ponovo ga ocedit i naliti vodom koliko da ogrezne, dodati slaninicu, seckani luk, šargarepu, papriku i kuvati dok se pasulj dobro ne raskuva. Vodu dodavati tokom kuvanja. Brašno razmutiti u malo ulja, upržiti, dodati alevu papriku, pa sve to umešati u pasulj koji vri (ukoliko želite da vam pasulj bude ređi brašno nemojte da stavljate samo pre nego što stavite alevu papriku zagrejano ulje sklonite sa vatre). Dodati so po ukusu i izmaći jelo sa vatre.

Коментари

Популарни постови са овог блога

Posna sarma

Potrebno je:

Posna proja

Moje dete nije htelo da jede proju, a pošto obožava perece ja sam se dosetila da je isečem u obliku perece i od tada uvek jede bez problema "kukuruznu perecu" :)  Recept sam dobila tako što sam od svekrvinih projica izbacila 4 jaja i parče sira i eto posne proje. Potrebno je:

Pesak torta

Pošto ne volim kokos u drugi deo sam stavila belu čokoladu, a u treći deo napolitanke rendane. Potrebno je: