Пређи на главни садржај

Čokoladna banana

Ovde sam imala pomoć, moje trogodišnje dete je stavljalo čokoladne mrvice <3


Potrebno je:
-2 banane
-50 gr crne čokolade
-1 kašika ulja
-po želji: lešnik, kokos, čokoladne mrvice, šarene bombonice...

Bananu ohldaditi 1h u frižideru, zatim oljuštiti i iseći na kolutove širine oko 15mm. Čokoladu i ulje otopiti. Viljuškicu zabodite u kolut banane, zatim je zaronite u otopljenu čokoladu. Skidajte sa viljuške i odmah stavljajte u papirnate korpice za sitne kolače. Posuti čokoladnim mrvicama ili drugo po želji. Čokoladne banane ostavite malo u frižider da se stegnu i ohlade pre služenja.

Коментари

Популарни постови са овог блога

Posna sarma

Potrebno je:

Posna proja

Moje dete nije htelo da jede proju, a pošto obožava perece ja sam se dosetila da je isečem u obliku perece i od tada uvek jede bez problema "kukuruznu perecu" :)  Recept sam dobila tako što sam od svekrvinih projica izbacila 4 jaja i parče sira i eto posne proje. Potrebno je:

Pesak torta

Pošto ne volim kokos u drugi deo sam stavila belu čokoladu, a u treći deo napolitanke rendane. Potrebno je: