Пређи на главни садржај

Čokolada sa rižom


Potrebno je:
-100 gr crne čokolade
-1 kašika kakaoa
-50 gr margarina
-4 kašike meda
-50 gr rižinih pahuljica
-pola mere Glazure od čokolade

U lonac srednje veličine stavite čokoladu, kakao, margarin i med. Stavite na vatru i mešajte dok se sve ne rastopi (ne treba proključati). Smesi dodajte rižine pahuljice i ugasite vatru. Mešajte dok se pahuljice i smesa ne prožmu. Kalup za kolače obložite papirom za pečenje. U njega istresite pahuljice sa čokoladom. Kašikom ili nožem izravnajte gornju površinu. Staviti da se hladi, kad se ohladi preliti sa pola mere Glazure od čokolade.

Коментари

Популарни постови са овог блога

Posna sarma

Potrebno je:

Posna proja

Moje dete nije htelo da jede proju, a pošto obožava perece ja sam se dosetila da je isečem u obliku perece i od tada uvek jede bez problema "kukuruznu perecu" :)  Recept sam dobila tako što sam od svekrvinih projica izbacila 4 jaja i parče sira i eto posne proje. Potrebno je:

Pesak torta

Pošto ne volim kokos u drugi deo sam stavila belu čokoladu, a u treći deo napolitanke rendane. Potrebno je: