Пређи на главни садржај

Čoko-moko torta

Ovo je bio poklon za rođendan mom mužiću pametnjakoviću :)


Potrebno je:
-10 jaja
-10 kašika šećera
-8 kašika oraha
-4 kašike brašna
-1 prašak za pecivo
-500 ml čokoladnog mleka za prelivanje kora
-500 gr belog šlaga u prahu
-600 ml kisele vode
-700 gr kisele pavlake
-250 gr šećera u prahu
-300 gr mlevene plazme (ili nekog drugog keksa)

Ulupati 5 belanaca u čvrst sneg i postepeno dodavati 5 kašika šećera te mutiti da se šećer otopi. Dodati 5 žumanaca jedno po jedno neprekidno muteći mikserom. Nakon toga umešati 4 kašike mlevenih oraha, 2 kašike brašna pomešanog sa pola praška za pecivo. Kada to dodate, sve lagano promešati varjačom. Smesu uliti u pleh obložen papirom za pečenje i peći na 200 stepeni da porumeni. Od preostalog materijala ispeći još jednu koru.
Za fil umutiti šlag sa kiselom vodom. Kiselu pavlaku, plazmu i šećer u prahu izmešati i u to dodati 6 kašika ulupanog šlaga. Sve dobro sjediniti.
Finalni postupak: Koru staviti na tacnu i preliti sa 250 ml čokoladnog mleka. Premazati polovinom fila i na fil polovinu šlaga. Preklopiti drugom korom i nju preliti sa 250 ml čokoladnog mleka, drugom polovinom fila i drugom polovinom šlaga. Ukrasiti po želji. Par sati nek stoji torta na hladnom.


Коментари

Популарни постови са овог блога

Posna sarma

Potrebno je:

Posna proja

Moje dete nije htelo da jede proju, a pošto obožava perece ja sam se dosetila da je isečem u obliku perece i od tada uvek jede bez problema "kukuruznu perecu" :)  Recept sam dobila tako što sam od svekrvinih projica izbacila 4 jaja i parče sira i eto posne proje. Potrebno je:

Pesak torta

Pošto ne volim kokos u drugi deo sam stavila belu čokoladu, a u treći deo napolitanke rendane. Potrebno je: