Пређи на главни садржај

Belo meso sa pečurkama



Potrebno je:
-1 glavica crnog luka (oko 200 gr)
-1 prepuna kašika masti ili ulja
-600 gr šampinjona
-700 gr pilećeg belog mesa
-so
-125 gr margarina
-5 jaja
-2 dl pavlake

Na masti ili ulju propržtiti crni luk isečen na kockice, a zatim dodati šampinjone oprane i isečene na listove. Dinstati ih u sopstvenom soku dok pečurke ne omekšaju a suvišna tečnost ne uvri. Pileće belo meso iseći na tanje šnicle i posoliti. Margarin otopiti na umerenoj temperaturi. Posudu za pečenje premazati margarinom. Polovinu pilećih šnicli umakati u otopljeni margarin i njima prekriti dno. Potom nanaeti polovinu dinstanih šampinjona i prekriti ih preostalim šniclama natopljenim margarinom. Završiti slojem dinstanih pečuraka. Posebno umutiti jaja i pavlaku pa preliti složenac od piletine i pečuraka. Jelo peći u zagrejanoj rerni na 200 stepeni dok ne porumeni.




Коментари

Популарни постови са овог блога

Posna sarma

Potrebno je:

Posna proja

Moje dete nije htelo da jede proju, a pošto obožava perece ja sam se dosetila da je isečem u obliku perece i od tada uvek jede bez problema "kukuruznu perecu" :)  Recept sam dobila tako što sam od svekrvinih projica izbacila 4 jaja i parče sira i eto posne proje. Potrebno je:

Pesak torta

Pošto ne volim kokos u drugi deo sam stavila belu čokoladu, a u treći deo napolitanke rendane. Potrebno je: