Пређи на главни садржај

Đulbastije


Potrebno je:

-400 gr krompira
-1 veća glavica crnog luka
-2 čena belog luka
-500 gr mlevenog mesa
-1 jaje
-1 kašičica soli
-malo bibera
-malo peršuna
-malo ulja za pečenje
-2 kašike brašna
-500 ml mleka
-malo soli
-200 ml neutralne pavlake za kuvanje

Na sitno rende izrendati krompir, crni i beli luk. Dodati meso, jaje, so, biber, peršun i sve rukom izmesiti. Oblikovati veće ćufte i peći ih sa obestrane samo malo da porumene, da ne budu pečene skroz. Poslagati ćufte u tepsiju. Na ulju na kojem ste pekli ćufte upržiti brašno pa laliti mleko i mešati da se malo zgusne. Dodati i malo soli. Sos treba da je kao smesa za palačinke. Preko poslaganih ćufti prelijte bešamel sos. Pavlaku za kuvanje prelijte preko sosa i pospite peršunom. Pecite na 200 stepeni 30-40 minuta.

Коментари

Популарни постови са овог блога

Posna sarma

Potrebno je:

Posna proja

Moje dete nije htelo da jede proju, a pošto obožava perece ja sam se dosetila da je isečem u obliku perece i od tada uvek jede bez problema "kukuruznu perecu" :)  Recept sam dobila tako što sam od svekrvinih projica izbacila 4 jaja i parče sira i eto posne proje. Potrebno je:

Pesak torta

Pošto ne volim kokos u drugi deo sam stavila belu čokoladu, a u treći deo napolitanke rendane. Potrebno je: