Пређи на главни садржај

Sutlijaš

Porodica mi je na prvom mestu. Zbog toga je i moj prvi post prisećanje na dan kada smo obeležili 8 godina ljubavi.

Potrebno je:

-250 gr pirinča
-1 l vode
-malo soli
-1 l mleka
-10 kašika šećera
-1 kesica vanilin šećera
-cimet ili čokolada

Opran pirinač kuvajte u vodi na tihoj vatri sa malo soli, povremeno mešajte da se ne zalepi za dno šerpe. Kada upije vodu nalivajte mleko. Pirinač je gotov kad utrošite svo mleko, na kraju stavite šećer i vanilin šećer i promešajte. Sipate sutlijaš u posude i pospite ga cimetom ili narendajte čokoladu.

Коментари

Популарни постови са овог блога

Posna sarma

Potrebno je:

Posna proja

Moje dete nije htelo da jede proju, a pošto obožava perece ja sam se dosetila da je isečem u obliku perece i od tada uvek jede bez problema "kukuruznu perecu" :)  Recept sam dobila tako što sam od svekrvinih projica izbacila 4 jaja i parče sira i eto posne proje. Potrebno je:

Pesak torta

Pošto ne volim kokos u drugi deo sam stavila belu čokoladu, a u treći deo napolitanke rendane. Potrebno je: