Пређи на главни садржај

Punjena paprika


Potrebno je:
-oko 12 paprika svežih
-500 gr mlevenog mesa
-2 crna luka
-2 šargarepe
-ulje za dinstanje
-1 kašičica soli
-pola kašičice bibera
-1 kašičica aleve paprike
-1 jaje (ne mora)
-100 gr pirinča
-1 kašičica peršuna
-2 čena belog luka
-nekoliko paradajza ili krompira
-2 kašike brašna
-2 dl paradajz soka


Luk i šargarepu iseckati što sitnije i izdinstati na ulju, pa dodati meso, so, biber i sve zajedno još  prodinstati. Na kraju dodati, umućeno jaje (ne mora ako nemate ukusno je i sa i bez jaja), alevu papriku i opran i prokuvan pirinač u slanoj vodi (u koji stavite beli luk i peršun). Paprike puniti pripremljenom smesom i zatvarati ih paradajzom ili krompirom. Brašno posuti po paprikama, pa naliti paradaz sokom i malo vode sipati da nivo bude niži od nivoa paprika. Prekriti poklopcem od pekača ili aluminijumskom folijom. Peći na 200 stepeni 45 minuta, pa skinuti poklopac na 15 minuta da paprike porumene.

Коментари

Популарни постови са овог блога

Posna sarma

Potrebno je:

Posna proja

Moje dete nije htelo da jede proju, a pošto obožava perece ja sam se dosetila da je isečem u obliku perece i od tada uvek jede bez problema "kukuruznu perecu" :)  Recept sam dobila tako što sam od svekrvinih projica izbacila 4 jaja i parče sira i eto posne proje. Potrebno je:

Pesak torta

Pošto ne volim kokos u drugi deo sam stavila belu čokoladu, a u treći deo napolitanke rendane. Potrebno je: