Пређи на главни садржај

Prebranac sa uprženim lukom

Isprobana nova šerpa od majke za slavu <3



Potrebno je:
-500 gr pasulja
-500 gr crnog luka
-2 čena belog luka
-2 lovorova lista
-200 ml ulja
-2 kašičice soli
-1/2 kašičica mlevenog bibera
-1 kašika aleve paprike

Pasulj prethodnog dana potopiti u vodi i ostaviti da prenoći. Naliti novu hladnu vodu i staviti da se kuva 5 minuta, ocediti je i baciti, pasulj još malo proprati. Naliti sa novom vodom da ogrezne. U to dodati naseckane 2 glavice crnog luka, belog luka i lovorov list. Kuvati na tihoj vatri uz povremeno dodavanje tople vode. Količina vode ne sme da bude suviše velika već toliko da pasulj bude samo potopljen. Kuvati dok ne omekša (oko 2 sata), zrna treba da su cela a mekana zato nemojte da mešate dok se kuva. Na kraju posoliti i pobiberiti.
Očistiti preostali crni luk i staviti u hladnu vodu da postoji desetak minuta. Iseckan dinstati na ulju, na tihoj vatri, dok ne bude mekan i staklast. Kad je gotov skinuti sa vatre, dodati kašiku aleve paprike i dobro promešati. Ako se paprika doda dok se luk dinsta onda hoće da gorči.
Tepsiju podmazati, pa na dno ravnomerno staviti red pasulja (vaditi rupičastom kašikom kako bi se zahvatio i deo tečnosti u kojoj se kuvao). Preko njega staviti luka. Ponoviti dok se ne utroši pasulj i luka. Poslednji red mora da bude pasulj. U zagrejanoj rerni zapeći, povremeno promešati da se pasulj lepo sjedini.








Коментари

Популарни постови са овог блога

Posna sarma

Potrebno je:

Posna proja

Moje dete nije htelo da jede proju, a pošto obožava perece ja sam se dosetila da je isečem u obliku perece i od tada uvek jede bez problema "kukuruznu perecu" :)  Recept sam dobila tako što sam od svekrvinih projica izbacila 4 jaja i parče sira i eto posne proje. Potrebno je:

Pesak torta

Pošto ne volim kokos u drugi deo sam stavila belu čokoladu, a u treći deo napolitanke rendane. Potrebno je: