Пређи на главни садржај

Posni poljupčići


Potrebno je:

-125 gr posnog margarina
-2 kašike šećera
-3 kašike kisele vode
-1/2 kašičice ekstrakta od vanile (ko nema može i vanilin šećer)
-200 gr brašna
-džem od kajsija
-šećer u prahu
-vanilin šećer

Umutiiti margarin, dodati šećer, kiselu vodu i brašno. Umesiti testo pa ga razviti oklagijom. Seći modlicama ili čašicom za rakiju. Peći na pek papiru do 10 minuta (da ostanu beli) na 200 stepeni. Kad se ohlade spajati džemom i valjati u šećer u prahu zamirisan vanilin šećerom.


Коментари

Популарни постови са овог блога

Posna sarma

Potrebno je:

Posna proja

Moje dete nije htelo da jede proju, a pošto obožava perece ja sam se dosetila da je isečem u obliku perece i od tada uvek jede bez problema "kukuruznu perecu" :)  Recept sam dobila tako što sam od svekrvinih projica izbacila 4 jaja i parče sira i eto posne proje. Potrebno je:

Pesak torta

Pošto ne volim kokos u drugi deo sam stavila belu čokoladu, a u treći deo napolitanke rendane. Potrebno je: