Пређи на главни садржај

Posan slavski kolač


Potrebno je:
-1 kvasac
-400 ml mlake vode
-800 gr brašna
-1 kašičica šećera
-1 kašičica soli
-100 ml ulja
-malo ulja ili margarina za podmazivanje posude za pečenje (a možete da stavite i pek papir)

Kvasac razmutiti u pola mlake vode, dodati kašičicu šećera i malo brašna i ostaviti da nadođe. Kad nadođe zamesiti testo od brašna, soli, druge polovine vode i ulja. Nemojte sve odjednom da stavite brašno već postepeno mesite  dok se testo ne odvaja od prstiju, testo ne treba da je tvrdo. Ostavite ga da naraste (oko 30 minuta). Kad naraste premestiti i staviti u okruglu posudu prečnika 24 cm podmazanu sa margarinom i posutu brašnom. Ostaviti opet da naraste, za to vreme ugoditi ukrase, recept možete pogledati na linku ---> Ukrasi za slavski kolač Kad naraste ukrašavati, a mesta na koja stavljate ukrase kvasite vodom. Peći na 200 stepeni oko 45 minuta.



Коментари

Популарни постови са овог блога

Posna sarma

Potrebno je:

Posna proja

Moje dete nije htelo da jede proju, a pošto obožava perece ja sam se dosetila da je isečem u obliku perece i od tada uvek jede bez problema "kukuruznu perecu" :)  Recept sam dobila tako što sam od svekrvinih projica izbacila 4 jaja i parče sira i eto posne proje. Potrebno je:

Pesak torta

Pošto ne volim kokos u drugi deo sam stavila belu čokoladu, a u treći deo napolitanke rendane. Potrebno je: