Пређи на главни садржај

Pogačice sa čvarcima od lisnatog testa

Pravila sam pogačice sa čvarcima i sa kvascem, ove su jednako dobre samo što su mnogo brže, ali ukus je isti.


Potrebno je:
-250 gr lisnatog testa
-150 gr samlevenih čvaraka
-malo soli
-1 jaje
-susam ili kim

Lisnato testo ostaviti sat vremena na sobnoj temperaturi da se odmrzne, zatim ga na brašnom posutoj površini tanko rastanjiti. Samlevene čvarke podeliti na pola. Premazati testo polovinom čvaraka, posolite ukoliko čvarci već nisu dovoljno slani. Presaviti testo na četvrtinu, ponovo rastanjiti oklagijom i premazati drugom polovinom čvaraka. Opet presaviti testo na četvrtinu i rastanjiti na oko 2 cm debljine. Vaditi pogačice okruglim kalupom ili čašicom za rakiju (ili većom ukoliko želite veće pogačice). Ređati na pleh u koji ste prethodno stavili pek papir. Ostatak testa premesiti, rastanjiti, vaditi pogačice i tako dok ne utrošite svo testo. Premazati umućenim jajetom i pospite susamom ili kimom (može a i ne mora, ja čak nisam ovog puta ni premazala jajetom). Peći u prethodno zagrejanoj rerni na 220 stepeni 10-15 minuta ili dok ne narastu i porumene.







Probajte i Pogačice sa čvarcima sa kvacem


Коментари

Популарни постови са овог блога

Posna sarma

Potrebno je:

Posna proja

Moje dete nije htelo da jede proju, a pošto obožava perece ja sam se dosetila da je isečem u obliku perece i od tada uvek jede bez problema "kukuruznu perecu" :)  Recept sam dobila tako što sam od svekrvinih projica izbacila 4 jaja i parče sira i eto posne proje. Potrebno je:

Pesak torta

Pošto ne volim kokos u drugi deo sam stavila belu čokoladu, a u treći deo napolitanke rendane. Potrebno je: