Пређи на главни садржај

Pletenice sa slaninom

Ukusna pletenica sa slaninom. Od ove količine dobićete 8 većih pletenica.


Potrebno je:
-250 ml mleka
-1/2 kašičice šećera
-20 gr kvasca
-500 gr brašna
-1 kašičica soli
-5 kašika ulja
-80 gr margarina
-250 gr slanine
-1 jaje za premazivanje
-susam

U malo toplog mleka razmutiti kvasac sa šećerom i malo brašna i ostavititi da nadođe. Za to vreme u polovinu brašna sipati so, ulje i preostalo mleko. Potom dodati nadošli kvasac i postepeno dosipati preostalo brašno i umesiti glatko testo, dok ne počne da se odvaja od prstiju. Ostaviti ga da nadođe. Naraslo testo podeliti na 8 jufkica, pa svaku razviti što tanje. Premazati ih omekšalim margarinom i posuti seckanom slaninicom na kockice. Postupak ponoviti sa svakom jufkom. Od svake jufke umotati rolat, a potom ga uvrnuti kao "burgiju" i ukrstiti pletenicu. Pletenice poređati u nauljen pleh, premazati ih umućenim jajetom i posuti susamom. Peći u zagrejanoj rerni na 200 stepeni 20 minuta.




Коментари

Популарни постови са овог блога

Posna sarma

Potrebno je:

Posna proja

Moje dete nije htelo da jede proju, a pošto obožava perece ja sam se dosetila da je isečem u obliku perece i od tada uvek jede bez problema "kukuruznu perecu" :)  Recept sam dobila tako što sam od svekrvinih projica izbacila 4 jaja i parče sira i eto posne proje. Potrebno je:

Pesak torta

Pošto ne volim kokos u drugi deo sam stavila belu čokoladu, a u treći deo napolitanke rendane. Potrebno je: