Пређи на главни садржај

Musaka od tikvica

 

Potrebno je:
-500 do 700 gr tikvica
-4 jaja
-2 kašike brašna
-2 kisele pavlake
-1 glavica crnog luka
-500 gr mlevenog mesa
-1 kašičica soli
-malo bibera
-malo peršuna



Tikvice očistiti i iseći na tanke kolutiće. Jaja umutiti, dodati brašno i kiselu pavlaku. Prodinstati sitno iseckanu glavicu crnog luka pa dodati mleveno meso. Zapržiti još malo i začiniti. Podmazati posudu za pečenje pa svako parče tikvice umakati u smesu od jaja i ređati na pleh. Sipati deo mesa, pa drugi red tikvica isto umočenih u smesu, meso i treći red tikvica. Preliti sa ostatkom smese. Pecite dok ne porumeni.



Коментари

Популарни постови са овог блога

Posna sarma

Potrebno je:

Posna proja

Moje dete nije htelo da jede proju, a pošto obožava perece ja sam se dosetila da je isečem u obliku perece i od tada uvek jede bez problema "kukuruznu perecu" :)  Recept sam dobila tako što sam od svekrvinih projica izbacila 4 jaja i parče sira i eto posne proje. Potrebno je:

Pesak torta

Pošto ne volim kokos u drugi deo sam stavila belu čokoladu, a u treći deo napolitanke rendane. Potrebno je: