Пређи на главни садржај

Gulaš


Potrebno je:
-600 gr svinjetine ili junetine
-500 gr crnog luka
-3 čena belog luka
-1 kašika masti
-2-3 lovorova lista
-1 kašika brašna
-1 kašika aleve paprike
-1 kašičica soli
-1/4 kašičice bibera

Mast zagrejati u šerpi. Dodati meso isečeno na kocke. Propržiti sa svih strana, da meso uhvati tanku koricu, zatim dodati iseckani crni luk i beli luk, sipati 100 ml tople vode i dodati lovor. Promešati staviti poklopoac i krčkati uz povremeno mešanje. Paziti da ne zagori, dolite malo tople vode ukoliko ispari. Što duže kuvate gulaš će biti ukusniji, ali je gotov i posle 1,5h krčkanja. Na kraju staviti brašno i alevu papriku u malo vode promešati i sipati u gulaš. Dodajte so i biber i još kratko prokrčkati.

Poslužiti uz Pire krompir


 ili Kuvanu testeninu


Коментари

Популарни постови са овог блога

Posna sarma

Potrebno je:

Posna proja

Moje dete nije htelo da jede proju, a pošto obožava perece ja sam se dosetila da je isečem u obliku perece i od tada uvek jede bez problema "kukuruznu perecu" :)  Recept sam dobila tako što sam od svekrvinih projica izbacila 4 jaja i parče sira i eto posne proje. Potrebno je:

Pesak torta

Pošto ne volim kokos u drugi deo sam stavila belu čokoladu, a u treći deo napolitanke rendane. Potrebno je: