Пређи на главни садржај

Slani štapići

Grickalice iz mog detinjstva! Sećam se majka mi je stalno za društvo spremala (a ja joj pomagala) mini pizzu i ove štapiće, to su prave grickalice - domaće. Lep je osećaj kad nešto napraviš i vidiš da se to svima sviđa, a još lepši ako imaš neko detence da ti pomaže i iz toga uči!


Potrebno je:
-200 ml ulja
-300 ml vode
-1 prašak za pecivo
-1 kašika aleve paprike
-1 kašičica soli (ili po ukusu)
-100 gr susama
-oko 600 gr brašna

Od svih sastojaka umesiti testo da se ne lepi za ruke i razviti koru debljine 0,5 cm. Seći štapiće, uvijati ih i ređati u podmazan pleh ili prekriven pek papirom (ispadne dva pleha). Peći u zagrejanoj rerni na 200 stepeni oko 10-15 minuta.




Коментари

Популарни постови са овог блога

Posna sarma

Potrebno je:

Posna proja

Moje dete nije htelo da jede proju, a pošto obožava perece ja sam se dosetila da je isečem u obliku perece i od tada uvek jede bez problema "kukuruznu perecu" :)  Recept sam dobila tako što sam od svekrvinih projica izbacila 4 jaja i parče sira i eto posne proje. Potrebno je:

Pesak torta

Pošto ne volim kokos u drugi deo sam stavila belu čokoladu, a u treći deo napolitanke rendane. Potrebno je: